Wil je adverteren op het Google Display-netwerk (GDN), maar ontbreekt het je aan tijd of kennis? Laat mij dan als ervaren Google Ads-specialist jou helpen en ontzorgen. Door gericht een doelgroep te selecteren kan Google Display jou helpen om op een groot netwerk van websites jouw advertenties te tonen.
Ook kan ik ervoor zorgen dat eerdere bezoekers van jouw website opnieuw worden bereikt met gerichte advertenties. Dit bereik ik door goed te koppelen Google Tag Manager en Google Analytics. Tijdens jouw campagnes kun je de voortgang volgen in een speciaal voor jou, ontworpen overzichtelijk data-dashboard.
Ben je geïnteresseerd in het starten van adverteren op het Google Display-netwerk en kan je wel wat hulp gebruiken? Neem dan nu contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Vandaag nog hoger in de zoekresultaten?
Neem nu contact op.
Wil jij hulp of advies zodat jouw product of jouw dienst beter vindbaar is in de zoekresultaten?
Vul dan het contactformulier in en stuur mij een bericht. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.
Google Display is een onderdeel van het Google Ads-platform dat bedrijven toelaat om hun advertenties te tonen op een groot netwerk van websites en apps. Dit netwerk bestaat uit miljoenen websites en apps die aangesloten zijn bij Google's Display-netwerk (GDN). Door middel van Google Display kan een bedrijf zijn advertenties tonen op verschillende formaten zoals banners, video's, interstitials en meer.
Deze advertenties kunnen gericht worden op specifieke doelgroepen via demografische gegevens, interesses en gedrag. Google Display biedt een breed scala van targeting opties voor bedrijven om hun doelgroepen efficiënt te bereiken.